O czym pamiętać przy wyborze mebli pracowniczych?
Przestrzeń pracy musi być odpowiednio zaprojektowana, by mogła służyć pracownikom i była odpowiednią wizytówką naszej marki. Meble pracownicze stanowią podstawowy element wyposażenia miejsca pracy. Jeśli zostanie ono umiejętnie zaaranżowane – znacznie zwiększy się efektywność pracowników i podniesie komfort w trakcie wykonywania pracy. Na co więc warto szczególnie zwracać uwagę?
Meble biurowe pracownicze
Meble pracownicze nie tylko pomagają w wykonywaniu codziennych obowiązków, ale również są wizytówką firmy. Z tego względu koniecznie patrzmy na ich design i dobierajmy tak, by oddawały klimat naszej marki. Na pierwszym miejscu jednak zawsze powinno być dobro naszych pracowników – to oni spędzają w pracy mnóstwo czasu, a realia pokazują, że ten czas nieustannie się zwiększa. Bardzo ważna przy doborze mebli pracowniczych jest ergonomia. Są one bowiem intensywnie użytkowane – najczęściej do 10h w ciągu dnia. Dbajmy o to, by meble służyły zdrowiu naszych pracowników. Powinny one dbać o wyprostowaną postawę, a także chronić przed skurczami i drętwieniem nóg. Istotne jest, by meble posiadały możliwość regulacji, dostosowania do konkretnej osoby, jej indywidualnych wymagań i predyspozycji. Ergonomiczne fotele nie powinny być ani nadmiernie miękkie, ani zbyt twarde. Dobrze, aby miały podłokietniki, które są wyposażone w regulację wysokości podparcia rąk. Sprawdź ofertę mebli pracowniczych Lobos: https://lobos.pl/meble/produkty/meble-pracownicze/
Meble pracownicze - cena
Podczas zakupów zwracajmy uwagę na to, by meble były możliwie najwygodniejsze oraz najwyższej jakości. Zależy nam w końcu na produktach, które będą nam służyły przez długie lata. Ważne jest wykonanie z odpowiednich materiałów oraz posiadanie regulacji. Sprawa designu jest już indywidualna, choć największym powodzeniem nadal cieszą się meble proste, klasyczne, minimalistyczne. Dobrze, aby wyglądały profesjonalnie, prezentowały się efektownie. Dbajmy o to, by meble zapewniały pracownikom prywatność – kluczowa jest możliwość wydzielania osobnej przestrzeni. Cała przestrzeń pracy ma być ergonomiczna, funkcjonalna oraz estetyczna. Na szczególną uwagę zasługują materiały, z których wykonane zostały meble. Powinny one spełniać wszystkie atesty i posiadać odpowiednie certyfikaty. Zazwyczaj meble niskiej jakości, sprzedawane w bardzo promocyjnych cenach okazują się być wykonane z niebezpiecznych dla zdrowia materiałów. Dlatego nie dajmy się zwieść kuszącym promocjom i ofertom nieznanych producentów. Jednym ze sklepów oferujących wyposażenie dla biur jest alibiuro.pl
Krzesła i fotele biurowe winny być atestowane, stabilne i w pełni odporne na ścieranie. Najlepiej sprawdzają się krzesła obrotowe, posiadające możliwość regulacji. Ważne jest bowiem, by móc je dostosować do konkretnego pracownika. Pamiętajmy również, że krzesła i fotele biurowe muszą mieć podparcia lędźwiowe. Biurka do firmy powinny charakteryzować się odpowiednią stabilnością. Z tego względu warto wybierać te stojące na metalowych nogach – są one niezwykle wytrzymałe. Przy wyborze mebli pracowniczych patrzmy także na okres gwarancji – powinien on wynosić od 3 lat wzwyż. Krótszy czas świadczy o niskiej jakości produktów.
Komentarze (0)