Dlaczego powinieneś zainwestować w przestrzenną reklamę świetlną?
Obecnie skuteczna reklama przyjmuje wielowymiarowe znacznie. Mimo pewnych trendów reklama nie opiera się wyłącznie na wirtualnej prezentacji firmy. Często okazuje się, że jednymi ze skuteczniejszych i docierających do szerszego grona docelowych odbiorców rozwiązaniami pozostają fizyczne materiały reklamowe. Jednymi ze skuteczniej angażujących i przyciągających uwagę klientów są podświetlane kasetony i litery przestrzenne. Dlaczego warto w nie zainwestować i co mogą zaoferować przedsiębiorstwom prowadzącym lokalną sprzedaż?
Nowoczesna forma lokalnej reklamy
Wraz z coraz nowszymi i bardziej zaawansowanymi technologicznie materiałami, wzrastają możliwości produktów reklamowych. Oferowane obecnie podświetlane kasetony reklamowe, litery 3D, czy szyldy cechują się maksymalną odpornością na skrajne warunki atmosferyczne, jednocześnie oferując atrakcyjne wizualnie prezentowanie firmy zgodne z jej marketingowym wizerunkiem. Dzięki dużej elastyczności reklamy przestrzennej oraz łatwości dopasowania jej do potrzeb oraz wymagań firm może okazać się ona doskonałym sposobem na znaczną poprawę konwersji w punktach handlowych i usługowych ulokowanych w miejskich pasażach oraz w centrach handlowych.
Dlaczego reklama świetlna?
Emitowanie światła przez reklamę to stary i niezwykle skuteczny zabieg, który pozwala skutecznie zwracać uwagę osób przebywających w otoczeniu produktu reklamowego. Kasetony, litery 3D i szyldy świetlne konstruowane są w taki sposób, by nienachalnie wyławiać uwagę potencjalnych konsumentów spośród natłoku reklamowych przekazów rozlokowanych w niemal każdej przestrzeni publicznej.
Co więcej, podświetlenie reklamy zapewnia widoczność przez 24 godziny na dobę, a przez to nieprzerwanie pracuje na sukces firmy. Jest to szczególnie istotne dla firm pracujących w sektorze rozrywkowym i usługowym oraz będącym otwartymi dla klientów do późnych godzin wieczornych.
Co z energooszczędnością?
Nowoczesne przestrzenne reklamy świetlne wykonywane są w oparciu o wydajną i energooszczędną technologię LED. Diody LED montowane w literach, szyldach i kasetonach gwarantują długą żywotność oświetlenia, a także zużywają minimalną ilość energii elektrycznej, przez co eksploatacja podświetlanej reklamy 3D jest niezwykle tania i korzystna. Systemy LED gwarantują żywotność 25-krotnie większą od przestarzałych żarówek wolframowych oraz kilkukrotnie większą od halogenów.
Spore możliwości projektowe – zadbaj o spójny wizerunek firmy
Nowoczesne drukarki, materiały i ogromne możliwości przedsiębiorstw tworzących materiały reklamowe sprawiają, że podświetlana reklama przestrzenna może być w pełni dostosowana do wizerunku firmy, preferencji grupy docelowej oraz sposobu i miejsca montażu. Do produkcji reklamy przestrzennej wykorzystuje się obecnie głównie dibond, aluminium, pleksę, czy styrodur.
Poznaj nowoczesną podświetlaną reklamę przestrzenną z Canvas. Spraw, by Twoja firma była zauważalna i dotrzyj do swoich klientów.
Materiał zewnętrzny
Komentarze (0)